wtorek, 8 stycznia 2013

Posylwestrowo

Chciałam pochwalić się wszystkim jak bawiłam się na Sylwestrze u ciotki Pieróg.
Byłam główną atrakcją wieczoru.!
Paulina omal nie pobiła się ze swoją mamą o to, która się mną zajmie:D
I chociaż nie widziałam żadnych fajerwerków, to tę imprezę
(pierwszą taką w moim życiu) mogę zaliczyć do udanych.! :D



             A to mój Sylwestrowy image :D


Z tatusiem :D


Z Pauliną :D


Na drugim zdjęciu już w samych rajstopkach bo z sukni osypywał się brokat.
Był wszędzie.! :D

6 komentarzy:

  1. Taa może przygotuję rozdanie bo mi mało obserwatorów i wyświetleń;D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziak :) a ja zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za odwiedziny na moim blogu. Równiez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń