piątek, 11 stycznia 2013

Nieprzyjemne rzeczy




Nie tak dawno, bo w poniedziałek, musiałam stawić się do lekarza.
Nie żebym była chora. Czekało mnie szczepienie..
I teraz małe przemyślenia...
Obowiązkowych jest teraz wiele szczepień. Przy większości wizyt
(prawie w każdym miesiącu)są to aż TRZY ukłucia.
Można oczywiście wszystkie te dawki zmieścić w jednej strzykawce.
Tyle, że jest to odpłatne.. Nie każdego rodzica stać na płacenie co miesiąc
dość dużych (przynajmniej jak dla mnie) kwot.
A na pewno każdy wolałby oszczędzić tych dwóch dodatkowych ukłuć..
No ale cóż.. Jak na razie nie ma co liczyć na zmiany.




A teraz coś weselszego. :D Pokażę wszystkim mojego Pradziadzia. :D
mam nadzieję, że się nie obrazi...




Zapisujcie się na rozdanie.. http://twistfantasy.blogspot.com/2012/12/rozdanie.html



2 komentarze:

  1. Kiedy przyjeżdżacie??:D
    Mam dla szwagra koszulę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. rozmiar XXXL.? :D innych nie przyjmuję.
    będziemy na dłużej za tydzień

    OdpowiedzUsuń